Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Tuesday, February 7, 2017

Salam pagi Selasa

Assalamualaikum wbt.

Saya test menulis dari tab Samsung.

Hmm agak kurang saya sukai kerana sebelum2 ni apabila publish, tiada perenggan walaupun semasa menulis saya jarak2kan antara perenggan.

Kalau menulis panjang2 tanpa perenggan, berpinar mata hehe ..

Sekiranya keadaan yang sama masih berulang, mungkin lebih afdal saya tulis dulu di Word dan cnp ke sini.

In syaa Allah saya azam istiqamah di blog saja.

Sekian dulu. Wassalam.

#imCheTan

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing