Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Tuesday, February 7, 2017

Air Herba

Air herba Pecah Beling atau Pecah Kaca ini boleh dicampurkan ke dalam masakan berkuah. Juga boleh dibuat air teh atau kopi. Teh atau kopi yang bukan 3 in 1. Manfaatnya in syaa Allah tetap sama. Zat yang terkandung di dalam air herba masih kekal dengan izin Allah.

Ujian yang dijalankan adalah mudah, simple. Menggunakan alatan untuk menguji aliran elektrik. Eksperimen mudah macam dalam sabjek Sains di sekolah.

Saya tidak ada maklumat saintifik yang sempurna tentang air herba ini. Hanya saya merupakan salah seorang yang berminat mendapatkan kebaikannya. Maklumat ringkas hanyalah air herba ini sudah banyak memberi manfaat kepada masyarakat termasuk pimpinan negara kita. Dikhabarkan beliau menghidap penyakit luekimia. Maklumat ini berkemungkinan adalah rahsia besar. Dan malam tadi saya dimaklumkan tokoh berkenaan masih mengambil air herba ini. Hmm kalau anda datang ke rumah Pak Awang, anda tau la siapa tokoh tersebut. Siap ada gambar Pak Awang bersama beliau.

Selebihnya wallahua'lam.

Saya tak ada pertikaian tentang hal itu. Saya lebih berminat kepada deretan testimoni hidup yang lebih mengujakan.

Wassalam.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing