Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Thursday, November 10, 2016

Teaser untuk novel Cinta Selamanya

Ada hati nak cuba menulis kisah cinta. Cinta sesama manusia. Cinta antara adam dan hawa. Tetapi nak buat yang sangat berbeza, bukan senang. Nak evergreen forever, bukan setakat gunakan BMT (Bahasa Melayu Tinggi).  Bukan setakat masukkan isu semasa. Tapi apa dia? Tengah fikir. Semoga Allah izin.

--Teaser --

Harap jangan kacau saya dengan kerinduan awak. Menyusahkan saya sebenarnya.

Saya cakap perkara yang ikhlas dan jujur .. memang susah nak tahan.  Adakala ikhlas dalam diam boleh buat kita tenggelam dengan perasaan. Lagi bahaya.

Adakala ikhlas dalam diam boleh buat kita tenggelam dengan perasaan. Lagi bahaya. Apa maksud awak?

Pendam perasaan ..

So sebab tu awak meluahkannya?

Yup ..

Itu namanya mementingkan diri awak je.  Luahan awak menyusahkan saya.

Kalau menyusahkan bermakna saya tak bertepuk sebelah tangan ..

Tak kisah la sebelah ke dua belah .. memang menyusahkan.  Saya sangat-sangat terganggu.

Agak-agak ok ke? Macam biasa, poyo je. Tiada gedik. Lurus dan bendul. Tak mengapa, kita cuba. Tak salah kan? Cuma jangan buang banyak masa untuk sesuatu yang tiada kepastian. Tulis tetap tulis.

In syaa Allah.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing