Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Wednesday, December 31, 2014

So sad to online using this lenovo. Dah tulis berjela-jela nanti lenyap begitu saja. Ok, aku sedang online dengan wifi percuma dari restoran di bawah hotel bajet ni. Nak harap wifi hotel memang hampeh. Rezeki kami masuk hotel bajet, ditempah kawan suami. Tak mengapa la, dapat la tonton Qasidah habib kesayangan kat tv. Kalau kat rumah jangan harap. Tv ada tapi tak de ariel hapa. Alhamdulillah. Dapat melayan wssp perindu-perindu di mana-mana. Memang melampau kan..tapi dah dorang kata rindu hehe... Esok nak cari buku diari 2015. Aku rekod memacam kat lenovo ni, alih-alih lesap semua satu hapa tak ada. Return to old style la...tulis je. Tamat sudah khidmat di madrasah Lil Banat. Ia tragis tetapi harus dilalui juga. Untuk seterusnya aku perlu mwmenuhi janji yang sudah diucap. Semoga Allah beri kekuatan untuk aku melakukannya. Qasidah pun hampir tamat. Membosankan guna lenovo menulis di sini. Aku undur diri dulu. * Merai azam demi azam, insyaAllah.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing