Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Monday, September 8, 2014

Assalamualaikum.
Salam pagi.

Hari ni kurang sedikit rasa ceria.  Rosak reputasi den.  Terlambat buat breakfast.  Aduhhaii ...  Gara-gara terlelap, ahh ...  Tukar topik la.

Saya dengan ini memohon ribuan maaf kepada sesiapa yang mungkin telah terluka dan kurang gembira dengan sikap saya.  Sebagai insan biasa yang serba lemah.  Tak banyak, sikit, mungkin ada seketul dua hati-hati yang kurang enak dengan respon saya di mana-mana ruang yang wujud. 

Maafkanlah saya.  Sebelum tidur tu ... atau bila tiba-tiba teringatkan saya. 

Apabila tiada hati yang menyimpan rasa terbuku kecewa.  Ingatan menjadi bersih dan jernih.  Perasaan menjadi lapang dan tenang.  Muncullah gembira dan kesyukuran kepada Allah.  Semoga menjadi mudah insan mendaki laluan menuju nafsu yang tenang.

InsyaAllah.

#calonmenantipanggilanIllahi



No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing