Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Tuesday, August 19, 2014


Aku nak menulis, tetapi kegiatan mak menghalang.  Mak asyik berkemas dan berkemas.  Ada saja yang nak dikemaskan mak.  Aku jadi segan duduk menghadap laptop.  Nak pegang lenovo pun segan, tetapi dek kerana lenovo ni kecik sedikit dan tak hanging maka cepat dapat menyelesaikan rujukan aku.  Rujukan?  Haah la ... merujuk wassap dan fesbuk.  :P

Untuk mengawal pusingan maklumat basi, aku harus quit dari group tetapi ia agak sukar kerana ada kepentingan tertentu pula. 

Demikian juga di fesbuk. Di sini lebih mudah tetapi leceh kerana untuk unfollowing people, kena buat satu persatu.  Tetapi aku boleh pilih tanpa ada rasa kepentingan tergugat. 

Jumpa lagi.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing