Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Saturday, April 26, 2014

Selesai  satu kisah pagi di madrasah.  Aku bukak yoga lenovo.  Ada beberapa post di WhatsApp.  Ada sesuatu yang panjang dari seseorang yang sulit untuk dibaca sekelimbas lalu.  Tetaapi aku go tru.  Satu ayat mudah yang menyentuh hati.

THERE'S ISLAM BUT THERE'S NO MUSLIM. 

Tengok sekeliling dan lihat diri sendiri.  Aku. 

Tak dapat menulis tentang ini.  Aku harus menghadamnya, seperti perut aku yang sedang menghadam beberapa suap nasi lemak sebentar tadi.

Terima kasih ZA.  Sesuatu yang kerap menyentuh rasa, kerap datang dari dia.  Speechless.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing