Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Thursday, March 14, 2013

sepagi bersama budak bulu-bulu


pantang dengar bunyi berketik kat dapur, muncullah si hitam ni!

seboleh-boleh nak masuk.  "Tak boleh! Tak boleh!"

nak panjat jugak!  Cantek tukang bukak sliding dah tobat datang ke area ni sejak sliding disendal dengan kerusi. Putam tak reti bukak sliding hehe ...

ok makan time!  Sian makcik stray tak de nama ni, duk jejauh tunggu tuan umah mamam dulu.

Laa ... kucen yang soleh (Putam n Muezza) bagi budak2 ribena mamam dulu, tapi Ayu ko belum abis tahap ribena pun jual mahal eh!

nyam nyam ... Mizi bolat je yang tak peduli pape ... time mamam mesti mamam.

minum dulu la, malas nak berebut.  "Oii mana ada berebut, banyak pinggan tu, ngada!"

dah tenang, bapak pulak makan.  (Puan Cantek dah lama tak jenguk muka.)

tengah2 minum nampak pulak hiburan ... cengkerik dalam air haihh ...

jilat jilat ... dah kenyang ke Panter?  Alhamdulillah.

fav.spot Ayu.  Lepas mamam gi ngendap rama-rama kat pokok.  Jangan Ayu, tak bek noo!  Ko bukan buleh makan rama-rama tu.

spot santai

campur sume nasi, masuk satu bekas.  Eh eh datang balik sambung mamam.  Tengok nasi banyak, makan lagi!

Mizi, mummy-to-be ... perutnya makin gendut.  Agak2 berapa ekoq? 

1 comment:

nor laila said...

as salam...terbaik...pelihara kucing ni tak semua orang mudah buat...

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing