Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Wednesday, February 20, 2013

aku teringin nak belikan budak bulu-bulu bekas makanan yang semi-auto tu.  hari tu belek-belek kat pet shop tapi lum intend nak beli.  la ni bila selalu tinggalkan rumah, terfikir pulak nak beli satu huhu ... tapi ... tentu suami aku bising.  jenuh juga mikirkan camana nak buat menda alah ni.  kata orang, kita buat dia bukan dia buat kita.  so aku pun cuba la buat satu.  jeng jeng jeng.  

gunakan bahan terbuang!   jangan membazir beli, kan boleh buat sendiri ... belum cuba belum tau.

simple je.  dengan bangganya disaksikan budak bulu-bulu semua, tapi ... apasal tersekat?!



Ayu confuse ...
tangguh dulu ... (baca: nanti beli baru)
makan dalam mangkuk je le ... lagi sonang

2 comments:

ArMie said...

aduhaii... budak bulu-bulu baru nak merasa teknologi canggih... hukhukhuk... bilanye?

Ummi Amirah said...

hehe nak kuar umah selalu kumpul banyak sebab baru kuar ... so tengah list down memacam ... ingat nak daki bukit tinggi je hehehe ...

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing