Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Saturday, May 21, 2011

Selamat Ulangtahun Pernikahan ke 16

Kelmarin, 19 Mei, saya telah selamat dinikahkan di Masjid Tangkak. Alamak, silap fakta la kat fb. Saya telah dinikahkan oleh bapa saya sendiri, iaitu allahyarham ayahanda Hassan bin Karim, bukan oleh Tuan Imam.

Tu lah, bila dah lama masa berlalu, boleh lupa. Dah 16 tahun dah ...  okeh, correction correction ... mana blenco ni.

Jadi kelmarin adalah hari ulangtahun pernikahan saya le.  Tapi tak sempat nak 'merapu' kat sini, sebab rasa sibuk sangat la pulak kat fb.  Apahal?

Hmm saya bikin heboh pasal nak balik Malaysia, maka ramai la yang terkezut, saya pun terkezut sama.  Ah, cerita basi dah.  Selang sehari dua saya heboh lagi pasal ulang tahun pernikahan hehe ... sibuk le kat sana menjawab ucapan kekawan.  Juga sibuk la bersembang dengan kekawan yang tak pernah-pernah menyembang.  Ha tu baru betul-betul sembang.  Kawan pempoan le.  Bersama ucapan tahniah, sebab saya dan cik abang selamat sampai ke jinjang pelamin dulu hehe, alhamdulillah. 

Terima kasih atas doa semua.  Semoga kalian juga berbahagia di alam rumahtangga sehingga ke akhir hayat, hingga ke akhirat.  Ameen.

Bila banyak masa di fb, terluputlah masa di blog kejap.  Tapi kenapa jadi gini, saya pun tertanya-tanya.  Hmm ... fikir fikir punya fikir ... ohhhhhh, pw dah release bersama peringatan.  Patut pun!  Hehe ... makasih kat cik abang yang simpat pw setahun lebih hihi ...

Dah jam 11.09 pm.  Masa untuk beradu (tidur la).  Ni pun dah lewat sejam dah.  Rutin baru, bangun paling lewat 4.30 pagi tapi kalau time ni bangun macam tak sempat nak buat apa, melainkan tunggu azan Subuh aje.  Kat sini, azan Subuh sekitar 5.45am.  Tak sempat sebab bangun pagi terus mandi, segar!  Semoga rutin ini berkekalan di mana sahaja berada, walaupun dah balik nanti, insyaAllah.  Jadikan semangat Meliana sebagai iktibar.  Nanti ada masa, saya akan ceritakan tentang Meliana, insyaAllah. 

So, happy anniversary for me!

Thanks!!!

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing