Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Monday, May 30, 2011

Majlis perjumpaan SKBA, SMBA, SKJ dan SMJ

Jemputan sudah diwar-warkan.  Sudah ramai yang tahu.  Macam ramai yang berminat untuk hadir; berhari raya sekaligus bersilaturrahim dengan kawan-kawan sekolah yang sudah putus hubungan.  Ramai yang sudah hilang khabar berita. 

Apabila baca komen-komen di situ, nak tergelak rasanya.  Ada pula yang segan nak datang, sebab terasa diri dah kembang setaman ... Hahaha ... (macamlah makcik tak kembang! citt!)

Tentulah dah berpuluh tahun berlalu, perubahan berlaku dalam hidup masing-masing.  Namun jemputan ini tidak ada niat lain, selain untuk merapatkan silaturrahim semata. 

Sementelah pula sempena aidilfitri.  2 dalam 1 la tu.  Tahun hadapan di rumah kawan-kawan lain pulak ya .,.

Kena pasang khemah ke?  Mungkin kita tengok pada jawapan kat wall dulu.  Sebenarnya kalau nak ikutkan, ahli keluarga jauh dan dekat pun dah kena pasang khemah dah ... 

Semoga majlis ini nanti akan berjalan lancar, dan beroleh redha Allah. Untuk mengelakkan pertembungan lelaki dan perempuan semasa mengambil makanan, eloklah dibuat dua tempat berhidang dan tempat menikmati makanan. 


No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing