Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Wednesday, April 6, 2011

Komen mahal

Komen pembaca sangat mahal di blog saya.  Maksudnya ... susah nak dapat komen la tu.  Hari ni, adalah hari ketiga saya diserang letih mengantuk menggila.  Selesai solat Zuhor, saya mula tersadai di mana sempat.  Bangun ke meja, tersadai di depan laptop.  Bangun ke bilik anak, tersadai di tilam mereka.  Arghh ... memang teruk.  Kena serangan jin ke hapa?  Antara tanda-tandanya itulah, mengantuk tak tertahan-tahan.  Atau Mut telah tertekan suis letih di mana-mana tubuh saya semasa mengurut Ahad kelmarin?  Entahlah.

Komen yang perlu keizinan, perlulah dan mesti nak dilihat.  Mahal tu!  Mahal sebab jarang-jarang, kadang-kadang dan diiringi coverage yang selalu LEMBAP!  Mesti nak baca dan publish!  Ia bukan komen yang dispam.

Berjam juga.  Tanpa putus asa.  Akhirnya ... hmm ... iklan dari pengunjung rupanya, ada produk untuk membantu anda mengempiskan perut buncit dan masalah sembelit. 

Saya publish.  Mahal tu!  Dan terima kasih pada saudari Intan. Eh, nama sama la! 


p/s; Oh ya, kalau tak ada masalah, tak payah la baca newspaper atau suratkhabar.  Maksud saya, legakan kepala tanpa membaca berita mutakhir. 

catatan dari aku yang selalu mahu ingat dan cinta Allah tetapi selalu lupa dan merasa merdeka walhal setiap detik tanpa sekatan Dia tidak pernah lupa dan mengabaikanku.

2 comments:

Noraini Hassan said...

ye ke...blog kite pun tak ada sapa nak komen. Sebab tak ada pembaca..hehe

Naqhuhines said...

hehe ... ada ke sana tapi jarang-jarang. gulai umbut tu memang sangat-sangat menyelerakan! teringat arwah tok unggal beria-ia mencarikan sebab salah sangka ada orang mengidam ... hehe.
alasan benar lagi betul yang belum basi2 lagi sekarang ni ialah ~ coverage lembap heh ...

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing