Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Thursday, February 24, 2011

Tidur la!

coverage lembab!  sebab pakai hp barangkali.  tapi nak jengah jugak.  blog sastera ... blog naqhuhines ... hmm ada entri keretamayat nih!  tapi ntah hapa-hapa ... 

ada komen sifu.  aduhh ... banyaknya kena buat pembetulan bab tiga nih.  siap suruh perlbagaikan ayat lagi.  adududuhhh ...  macamana nak bagi puitis nih???

blog naqhuhines sunyi je.  pun ntah hapa-hapa la entri semalam tu ...

.
.
.
.
.

tiba-tiba ada bunyi orang tergelak kat cuping telinga.

apa ke benda?

huhh abah budak-budak ni rupanya tengah tergelak sakan cuma tak guling-guling je ... sambil tonyoh hp dia kat mata

ada gambar bini dia sedang sujud kusyuk betul-betul atas keyboard laptop
pandangan kiri, kanan dan depan
ahhh ... mengapa bini dia boleh sujud atas keyboard laptop?????

dah la tido la kat katil ... kata dia.

takkk ... bukan apa, keretamayat ni lembab sangat.  tak ada kena mengena langsung sebenarnya. 

mata yang dah lembab. 

.
.
.
.
.

dah la ... tidur la.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing