Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Tuesday, February 16, 2010

Bandaraya Tangkak

 
otw ke Tangkak untuk menggunakan highway balik demi mengejar masa (sebab Nabilah nak masuk kerja jam 10.30am, juga Indah Water nak datang buat penyenggaraan, serta nak hantar Naqib balik madrasah).  Sempat ambil gambar Gunung Ledang dari kejauhan.  Ada sudut cantik tapi terlepas sebab sibuk tunjuk gunung kat Nabilah.. macam pemandu pelancong pulak.


singgah di Warung Kekabu.  Dah lama meninggalkan Tangkak. Banyak perubahan.  Bangunan cantik naik di celah-celah kedai lama.  Wah, makin maju warung ni. Dulu simple je.  Makin kukuh nampaknya.  Cekap dan cepat, juga enak dan murah.  Jadi tumpuan semua tak kira bangsa.  



Masing-masing dengan hidangan pilihan.  Saya pilih lontong.  Sedap.  Lepas tu tukar-tukar dengan hubby dan anak-anak...

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing