Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Wednesday, December 16, 2009

Medan Ikan Bakar Pasir Panjang


Malam di Tiara Beach Resort itu, kami ke Medan Ikan Bakar Pasir Panjang seperti yang dicadangkan oleh seorang rakan untuk makan malam bersama seluruh keluarga yang ada.  Semasa bertanya kepada pengawal di pintu masuk Tiara, tempat yang sama disarankan.  Setelah mendapatkan panduan ke sana, kami pun menuju ke tempat yang dimaksudkan.  Tidak banyak pilihan seperti di Umbai tempohari, kami terus membuat tempahan tempat dan pesanan makanan laut yang masih ada.


 
Ikan Tuka bakar antara hidangannya
Meja yang disusun panjang putus-putus dek stail meja dah melekat kat lantai, diselit dengan meja lipat.   Masing-masing kaki fotografi sibuk ambil gambar.


 
 Sotong goreng tepung diminta menggantikan udang besar yang kehabisan

 
 Lalah goreng pedas

 Ketam sweet sour

 
Sayur apa ni ek...?




Selesai makan, nak cuci tangan terpaksa melilau sekeliling mencari sink kerana sink terhampir sudah tersumbat.  Namun semua sink yang ada tidak berfungsi.  Hal yang tidak sepatutnya berlaku di tempat tumpuan seperti ini.
Beberapa bungkus nasi lemak dan lebihan lalah yang masih banyak ditapow.  Jumlah semua ialah RM627.00.  Selepas ini balik ke Tiara semula.  Apa yang ada di sana ya, malam masih muda...

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing