Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Wednesday, January 6, 2010

Khasiat EPO (Evening Primrose Oil)

Sedikit informasi berguna tentang EPO.  Anda mengambil EPO?  


Petikan dari Halaqah

sumber dari : Pharmacist & Medical Doctor Online....
                  Ruangan Sembang2 Medical


EPO 1000mg

Minyak EPO berkualiti untuk kesihatan dan kecantikkan

* Membantu mengawalatur kitaran haid
* Melegakan Sindrom Sebelum Haid (PMS)-iritasi, sakit kepala, sakit payudara, kesenakkan dan kekejangan perut
* Mengurangkan simptom putus haid-panas badan, peluh sejuk kemurungan dan kekeringan faraj
* Menggalakkan kulit yang sihat, muda berseri -bermanafaat kepada kulit yang kering, tua atau berminyak. Melegakan ekzema dan alergi kulit
* Memperbaiki rambut yang kering dan rosak serta melegakan kilit kepala yang gatal
* Menguatkan kuku yang mengelupas atau mudah patah





TESTIMONI :-

" Saya mengalami masalah kesakitan ketika datang haid selama 10 tahun dan perlukan bergantung kepada ubat penahan sakit.Dengan EPO 1000,saya tidak lagi mengalami masalah kekejangan, kesembapan dan kemurungan pada waktu kedatangan haid - Vivian - 24 tahun- Cheras

Sejak saya mengalami menopous satu tahun yang lalu.Saya mula mengalami kepanasan melampau dan masalah tidur.Dengan EPO 1000,saya tidak mengalami masalah ini lagi.Kini, kulit saya juga lebih lembab dan licin - Madam Yong ,47 tahun,Kuala Lumpur



Evening Primrose Oil 1000 - HALAL.

Untuk kesan yg lagi bagus SANGAT SESUAI di makan bersama SUPA EPA>

Gandingan ubat Omega  3 dan Omega 6.

1 comment:

Anonymous said...

Gunakanlah EPO keluaran syarikat muslim spt HPA dan Halalgel kerana softgel yang digunakan benar-benar halal...

Search This Blog

Loading...

Blog Archive

Rakan Blog

SEHARUM DOA BONDA

SEHARUM DOA BONDA
Adaptasi dari kisah benar arwah kekanda Norliza Hassan, Al Fatihah. Semoga ada manfaatnya, insyaAllah.

Pakaian Muslimah

My CatBlog

aku dan dia

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Seharum Doa Bonda

Seharum Doa Bonda

widgeo net