Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Friday, September 11, 2009

Tidur lewat

Malam ini hilang rasa mengantuk setelah aku terjumpa blog Liza Ali, seorang kawan lama semasa di ITM Melaka dulu. Kami sama-sama menjadi OC, fasilitator junior dan terlibat dalam AJK asrama kediaman. Liza memang aktif, dan terus aktif hingga kini mengendalikan majalah PA&MA. Seronok membaca blog beliau. Aku ingin memberi sedikit komen atau salam ingatan tetapi tidak diteruskan. Aku memilih menjadi follower sahaja. Tidak mengapa, aku akan terus mengikuti dia dalam diam. Aku merasa kagum kerana dia telah menghasilkan 5 buah novel.
Aku tidak khuatir sekiranya ramai kawan-kawan lama tidak mengenaliku, kerana aku mempunyai nickname lain. Tetapi aku juga tidak merasa hairan jika ada yang masih mengingatiku dengan namaku ini, walhal aku tidak perasan orangnya. Perkara biasa... kita mengingati tetapi dilupai, atau kita lupa tetapi masih diingati.

Hanessa yang masih menemani semakin tidak sabar menanti aku menyudahkan ketekunan ini. Selamat malam. Aku ingin jadi penulis. Aku akan menulis. Aku benar-benar akan menulis. Detik larut malam kadang-kadang membawa aku kepada diri sendiri.

Noktah. 'Jom, Hanessa kita masuk tidur!'

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing