Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Friday, August 28, 2009

satu sinopsis


saya baru selesai membuat satu ringkasan novel yang saya targetkan untuk remaja sekitar 14-15 tahun. Berapa lama masa yang saya perlukan untuk menyiapkannya dari langkah pertama sehingga perfect, wallahualam. Jadual harian mungkin perlu diubahsuai dan berbincang dengan ahli keluarga mengenai penggunaan laptop ini.

Pengisian kursus tempohari memberi satu keseronokan kepada saya untuk memartabatkan Bahasa Melayu Tinggi di dalam novel saya kelak. Ada perbezaan yang besar di antara novel yang menggunakan BMT dan BMR. Cubalah anda baca dan bandingkan sendiri!

Selamat Berpuasa, hari ini hari ke-tujuh Ramadhan.

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing