Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Sunday, July 12, 2009

Secawan kopi daripada guru


Secawan Kopi daripada Guru - memuatkan 42 cerpen yang ditulis oleh guru-guru - amat menarik dari segi idea dan sudut pandang cerita.

Jika kita tidak ada idea untuk menulis cerpen, buku ini boleh saja mencetuskan 1001 idea yang baru dan segar.

Buku ini boleh dipinjam di mana-mana perpustakaan desa di negara kita.

2 comments:

NaqHuHiNes said...

tak tau la ada ke tak buku ni kat PPAS Sijangkang. Librarian, Pn Rina, kata susah sikit nak dapat buku yang diminta dari Perpustakaan Negeri Shah Alam. Cuma tunggu dan tunggu, sambil bermanis mulut moga2 Pn Rina bagitau kalau2 buku ni dah ada nanti. Terima kasih.

Zulina Hassan said...

Aneh. Librarian di Puncak Alam ni pula merungut perpustakaan terlalu kecil dan buku2 berlambak2 tiba dari Shah Alam sehingga tak tau di mana nak disumbatkan lagi.
Setiap buku dibeli oleh perpustakaan negara sebanyak 1089 untuk diagihkan ke seluruh perpustakaan negeri dan desa yang ada. Kalau di sini ada, patutnya di sana pun ada lah kan...

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing