Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Friday, May 8, 2009

Selamat Hari Ibu, Mak!


Selamat Hari Ibu..Mak R, Mak J dan Mak Z!!!
Saya ada tiga orang ibu. Ibu kandung saya, mak Ramlah. Beliau melahirkan saya ke dunia ini. Tanpa beliau, tiadalah saya. Tak mungkin saya dapat membalas jasa beliau ini. Hanya Allah yang dapat membalasnya. Mak Juriah pula memelihara saya sebaik saja saya dilahirkan ke dunia ini sehinggalah saya dewasa. Bahkan sehingga kini saya dah menjadi isteri dan ibu, beliau masih terus menyayangi saya dan mengambil berat diri saya. Anak-anak saya menjadi cucu-cucu kesayangan beliau. Walaupun mulut beliau agak 'laser' tapi hati beliau baik. Jasa beliau juga tidak dapat saya balas, semoga Allah jua yang akan membalasnya. Mak Zaleha pula ialah ibu mertuaku. Satu-satunya ibu mertua yang sayangkan saya dan saya pun sayangkan beliau (memangla tak ada mertua lain..). Mula-mula kawin dulu ada la jugak ipar yang jeles dengan saya sehingga cakap direct saya menantu kesayangan..har..har..har. Mak mertua saya ni memang baik dan kami sering berterus-terang. Ia meningkatkan lagi perhubungan yang erat di antara kami. Kalau saya tensen sangat (dulu la baru-baru kawin) dengan suami, saya akan mengadu pada beliau kerenah anaknya tu. Dan biasanya dia akan backing saya la (tukang adu..). Saya amat bertuah kerana memiliki 3 orang ibu. Saya sayangkan mereka semua dan mereka pun sayangkan saya. Semoga mak-mak semua beroleh rahmat Allah dan berbahagia selalu. I love u all!!! Selamat Hari Ibu! -> U all dah wish mak lum?

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing