Hadith


Beramal dan Menyampaikan


Random Hadith Widget

Bismillah

Bismillah

Tuesday, May 12, 2009

Dayat sakit mata


Mata kiri Dayat masih merah seperti pagi tadi jugak. saya buka songkok di kepalanya dan buka tali pengikat tali leher di tengkuk kolar bajunya. ''Hmm..Dayat tak yah gi sekolah petang ni'' saya membuat keputusan. Saya tak mau sakit matanya berjangkit walaupun saya tak pasti ia sakit biasa atau boleh berjangkit. Mata Dayat bulat melihat saya sambil tersenyum lebar menunjukkan gigi arnabnya. Tak pasal-pasal mama bagi cuti!


Belum pun setengah jam di rumah ni, Dayat dah 'berperang' dengan Nessa sebab berebutkan duit syiling dalam dompet...Nessa pun boleh tahan juga kalau bergaduh dengan abangnya. Anak...anak...

No comments:

Search This Blog

Blog Archive

Rakan Blog

Pakaian Muslimah

cinta hingga Firdaus

Lilypie Angel and Memorial tickers

Terima kasih :)

Follow by Email

utamakan Bahasa Melayu

utamakan Bahasa Melayu

Pantai Lumut

Pantai Lumut

Pantai Mersing

Pantai Mersing